Ciepła i przyjazna atmosfera
Oto słowa jednego z pacjentów: „W ciągu ostatnich 11 lat spędzonych w mojej stacji dializ zżyliśmy się niczym rodzina. Czasem nawet zapominam, że mam przewlekłą chorobę nerek. Chcę podziękować wszystkim wspaniałym pielęgniarkom i pielęgniarzom za możliwość leczenia”.
Skupiamy się na ludziach – na naszych pacjentach oraz personelu. Chcemy, aby atmosfera w Diaverum była ciepła i przyjazna.
Wpływ na podejmowane decyzje
W każdym z nas kryje się potencjał innowacyjności i kreatywności. Kultura panująca w Diaverum promuje możliwość wpływu na podejmowane decyzje i wyrażenia swojej opinii. W ramach corocznego badania zaangażowania, zapraszamy wszystkich naszych pracowników do podzielenia się swoimi opiniami. Organizujemy również regularnie spotkania zespołów. Wprowadziliśmy w naszych ośrodkach zasady Kaizen, których istotę opisuje się jako „zmianę na lepsze” i „ciągłe doskonalenie”. Każdy, komu koncepcje te są bliskie i kto jest zmotywowany do osiągnięcia sukcesu, może z powodzeniem rozwijać swoją karierę zawodową w Diaverum.
Otwarta komunikacja
Zachęcamy wszystkich pracowników do wyrażania swoich opinii.
Służą temu badania zaangażowania, spotkania zespołów, coroczny proces oceny, ale przede wszystkim nasza polityka otwartych drzwi i nierozbudowana hierarchia, ukierunkowane na otwartą, zaangażowaną komunikację.
Ciągłe doskonalenie
Słuchamy naszego personelu oraz, rzecz jasna, naszych pacjentów. W sposób zorganizowany podejmujemy działania w oparciu o informacje zebrane w ramach badań zaangażowania pracowników i satysfakcji pacjentów. Wszędzie gdzie to możliwe wprowadzamy przekazywane przez nich pomysły, doskonaląc nieustannie naszą działalność.
Aby mieć pewność, że faktycznie wyznaczamy sobie najwyższe standardy, poszukujemy wskazówek dotyczących doskonalenia jakości naszych usług, również poza naszą firmą. Prowadzimy program certyfikacji ISO i angażujemy się w badania skoncentrowane na pacjentach, aby zapewnić zgodność naszych terapii z najnowszymi osiągnięciami w zakresie opieki nefrologicznej. Zarówno pracownikom, jak i pacjentom oferujemy dostęp do obszernej bazy wiedzy Diaverum - profesjonalnego programu edukacyjnego d.ACADEMY.